M-a dat lumea la ziar…


Mistretzu a aparut in Cotidianul. Si nu e nici rosu, nici portocaliu. E verde si high. De-asta a votat-o pe eba. BTW, la ora asta cred ca deja blogul meu e rosu-galben-portocaliu. Cred ca vom modifica, in curand, drapelul national.

A high Wild Hog!

5 Răspunsuri to “M-a dat lumea la ziar…”

  1. Ghid online remedii naturale Says:

    Imi place tematica blogului si mai ales headerul.

  2. vasile Says:

    FRATILOR… nu va mai complicati sa alegeti din cei care au avut legatura cu politica asta mizerabila.. INITIATIVA este urmatoarea … VREAU UNUL NOU!!! PUNEM UNUL NOU! Ne-am saturat sa fim prostiti! Punem unul din popor! http://www.remuscernea.ro

  3. Olty Says:

    Remus Cernea. Votati roakeru verde la cotroceni. wtf?

  4. Sorin Says:

    Ma omule nu am nimic nici o maneca nici o gara cu omul asta dar imi este atat de antipatic de mor VOTEZ pe oricine dar nu pe asta deacea si merg la vot, ash fi rau daca ash spune numele lui e devina Antonescu ca o gluma daca ai pun mustata lui Hittler e leit ash fi rau daca as agrea lucrul acesat, nu prea am auzit lucruri rele lafel nici bune de el, probabil ca modul cum se adreseaza modul si felul lui dea fi nu pot spune violent sau prostanac, intrun final im da greata imi inspira teama si am inceredere in instinctul me ca eu un rahat !

  5. Riddick Says:

    Băi Antonescule, geaba te strofoci, ai fost în plus pe 22, eşti în plus şi pe 6 !

Lasă un răspuns

